dimarts, 8 de setembre del 2009

A punt d'explotar

Algú podria dir-me que aquest estiu no he fet res, que sóc una mandrosa, però no, no, l'estiu de l'any dosmilnou m'ha donat energia. L'energia que vaig perdre a finals del curs, l'energia que m'havia absorbit la mediocritat de la vida. Tinc el pressentiment que d'aquí molt poc podré obrir la porteta que la guarda i deixar-la escapar, repartir-la per molts llocs, aprofitar-la per a construir alguna cosa. Sóc com una planta que estava acumulant l'energia del sol per a després poder viure. Prepareu-vos perquè estic a punt de tornar, de sortir de l'hivernacle i llençar-me al carrer més forta que mai!




2 comentaris:

Irena ha dit...

vale una altra que actualitza feliçment el blog. entre tu i la carla m'esteu posant de bon humor :)

CARLA ha dit...

:D :D :D

acabo de trucar a la uab i ja m'han dit exactament què he de dur i quins dies, els he explicat el que tinc i m'han dit que no hi haurà cap problema, que allò dels 3 mesos és si feies pràctiques o no sé què :)

DILLUNS DILLUNS DILLUNS!