dissabte, 16 de maig del 2009

Aquesta és la seva democràcia!

Iniciativa Internacionalista-La Solidaritat entre els Pobles del País Basc no podrà participar a les eleccions europees. El Tribunal Suprem ha decidit anul·lar-ne la candidatura després que el govern espanyol la impugnés per considerar-la una successora fraudulenta de la il·legalitzada Batasuna. L'alt tribunal ha anul·lat la llista encapçalada per Alfonso Sastre, després de les impugnacions presentades per l'advocacia de l'Estat i la fiscalia. El Suprem considera provat que Iniciativa Internacionalista era la plataforma amb la qual Batasuna i ETA volien concórrer als comicis del 7 de juny. Els magistrats del Suprem es tornaran a reunir per acabar de firmar la resolució i comunicar la seva decisió a les parts.

Sobren les paraules per expressar el meu rebuig a la "democràcia" espanyola.
Qualsevol cosa que sorti del redil, serà automàticament il·legalitzada.
No és que siguem una minoria o que ells tinguin la raó, és que ells tenen les armes i el poder per transformar la seva mentida en raó i eliminar-nos subtilment de la seva democràcia.

Fantàstic, il·legalitzar un partit net com era II pel sol fet de ser declaradament anticapitalistes i independentistes demostra un cop més que l'herència de Franco encara és present a tots els partits que se sotmeten a les normes d'aquest maleït estat, d'aquest maleït sistema.

Això no és una democràcia
, a mi no em representa, i no perquè tingui unes idees extravegants, sinó perquè il·legalitzen el mitjà democràtic i polític que tenia per expressar-les a les meves primeres eleccions.

Però malgrat tot, la lluita continua! Visca la democràcia!

3 comentaris:

Lara ha dit...

tens bloc i no ho sabia..?

Aleix ha dit...

Mentides de llengües, banderes i noms.

Lara ha dit...

sí, ja me l'he estat mirant... el meu de serio en té poc, però me l'estimo molt jeje
jo t'he enllaçat sense permís, m'imagino que no et sap greu
apa!